Een bedrijfsfilm is een goed idee

Eindelijk is het zover. Je hebt besloten om een film te laten maken van je eigen bedrijf. Natuurlijk is dat een goed idee! Want we leven in een multimediale wereld waarin beelden meer dan ooit tevoren een dominante rol spelen. Helemaal geen verkeerde keuze om een bedrijfsfilm te laten maken. Want met een bedrijfsfilm kun je op verschillende manieren nieuwe klanten bereiken. De keuze heb je nu gemaakt. Maar hoe nu verder?

Bedrijfsfilm met goed verhaal

Tegenwoordig kan iedereen met een kleine camera filmpjes maken. Maar met beelden alleen ben je er nog lang niet. Het begint met een goed verhaal. Maar hoe vertel je dat? Olaf Koelewijn van Beeldzinmedia is al 25 jaar actief in het vak, met het maken van televisieprogramma’s en documentaires voor de landelijke en regionale omroep en unieke films voor bedrijven en instellingen.
Het maakt niet uit of het een documentaire of een bedrijfsfilm is: het moet de kijker raken en tot actie aanzetten. En dat is een kwestie van een goed verhaal vertalen in beeld. En dat is nu juist de kracht van Beeldzinmedia! Wat is nu mooier om je eigen bedrijf terug te zien in een goed vertelde bedrijfsfilm. En nog mooier is dat om dat met iedereen te delen. Want een goede film wil iedereen zien. En dat kan ook.

Bedrijfsfilm toegevoegde waarde voor de website

Een bedrijfsfilm is een toegevoegde waarde voor je eigen website. Of te gebruiken voor social media zoals Youtube en Facebook. Net als Google is ook Youtube een zoekmachine geworden. Meer dan ooit word je daar gevonden en gedeeld met anderen. Dat is toch de wens van iedere ondernemer?